Loading...
Veelgestelde Vragen 2017-07-25T19:52:22+00:00
Hoe werkt het? 2017-07-30T13:37:01+00:00

|  Klik op “KAARTJE PERSONALISEREN” | Ontwerptool laadt lager op de pagina |
Pas ontwerp aan | Plaats juiste aantal in winkelmand en reken af |

Als je op “Kaartje Personaliseren” klikt, opent de ontwerp-applicatie op dezelfde pagina, onder de korte beschrijving en afbeeldingen. Je kunt hier het geboortekaartje aanpassen. Je kunt teksten aanpassen: lettertypes, kleuren van tekst, grootte van tekst, en meer; elementen weghalen of toevoegen of verplaatsen; je kunt een foto of afbeelding van jezelf toevoegen, of een extra tekstvak.

Om de applicatie zo overzichtelijk mogelijk te maken, wordt er veel gewerkt met icoontjes als knoppen. Als je met de muis boven een knop hangt, krijg je een tekstwolkje waarin staat wat de knop doet.

In de balk bovenin staan een viertal belangrijke functies: overzicht van de elementen op de kaart (onder overzicht), nieuw tekstvak toevoegen (onder tekst), afbeelding van jezelf toevoegen (niet mogelijk bij alle kaarten), clipart die toepasselijk is voor het ontwerp toevoegen.

Als je het ontwerp hebt aangepast kun je het eventueel opslaan voor later gebruik (wordt lokaal in een cookie opgeslagen), of je kunt het meteen in de winkelmand plaatsen. Scroll naar boven en kies de juiste papiersoort en envelop, etc., en plaats het in de winkelmand. Rond vervolgens je bestelling af.

Let op: het is nog niet bij alle geboortekaartjes mogelijk om het ontwerp zelf aan te passen. Voor de kaartjes waarbij dat niet kan, mag je te teksten en gegevens doorgeven aan ons. Dit kan bij een tekstvak in het bestelproces. Wij maken dan zo snel mogelijk ter goedkeuring een digitaal voorbeeld.

Hoe kan ik een aangepast geboortekaartje bestellen? 2017-07-28T14:08:25+00:00

Pas het ontwerp aan en kies daarna de juiste opties (proefdruk of echte bestelling, papier, envelop). Vul het gewenste aantal stuks in en klik op in winkelmand. Dit brengt je naar de volgende stap in het bestelproces waar je kan afrekenen.

Zodra de bestelling is geplaatst, ontvangen wij het door jou aangepaste ontwerp en kunnen we het kaartje laten drukken.

Ontwerp opslaan en weer laden 2017-07-30T13:38:17+00:00

Links bovenaan, nog op het canvas, staan 2 icoontjes om een aangepast ontwerp op te slaan en weer te laden. Het bovenste icoontje is een schijfje (), hiermee sla je een ontwerp op. Het icoontje daar pal onder is een pijltje omhoog, hiermee kun je een opgeslagen ontwerp weer laden.

Het aangepaste ontwerp wordt in een cookie, lokaal, opgeslagen. 

Mocht je het ontwerp als proefdruk besteld hebben, dan kun je het ontwerp later weer vanaf onze site terug halen bij je lijst van bestellingen in je account. Kijk bij je account bij “bestellingen,” klik dan op de betreffende bestelling. Vanaf daar kun je klikken op “Bekijk het aangepaste artikel.”

Het is overigens niet noodzakelijk om een aangepast ontwerp op te slaan; je kunt het ook meteen in de winkelmand plaatsen en bestellen.

Verschillende zijden van het ontwerp (voorkant, binnenkant, achterkant) 2017-08-03T20:00:13+00:00

Linksonder (op het canvas) kun je de verschillende zijden van het ontwerp selecteren. Bij enkele kaartjes is dit de voor- (1) en achterkant (2), bij dubbele kaartjes heb je ook een binnenzijde (2-3). Zorg ervoor dat je alle verschillende zijden aanpast.

Ook onderin, in het midden kun je van zijde veranderen. Pijltje naar links of naar rechts.

Clipart toevoegen 2017-07-25T20:11:11+00:00

Voor alle geboortekaartjes is het mogelijk om clipart toe te voegen. Klik op het vierde icoontje helemaal links.

Een categorie die altijd beschikbaar is, bestaat uit verschillende iconen voor gewicht, lengte en tijdstip. Daarnaast zijn er vaak illustraties, icoontjes en dergelijke die exclusief bij de ontwerpstijl van een bepaald geboortekaartje passen. Zo kun je bijvoorbeeld bij geboortekaartje Gezin kiezen uit allerlei verschillende soorten figuurtjes voor de man en vrouw en eventueel kinderen, alsook uit menig accessoire en kledingstuk.

Afbeelding toevoegen 2017-08-03T20:09:53+00:00

Wil je een afbeelding toevoegen? Let op de volgende zaken:

  • Zorg dat de foto van hoge kwaliteit is: gebruik indien mogelijk het originele bestand. Je kunt de foto kleiner maken in de ontwerptool, maar dan blijft de kwaliteit wel behouden.
  • Gebruik een scherpe foto, goed in focus.
  • Je kunt altijd onze mening vragen over een specifieke foto en of deze aan de kwaliteitseisen voldoet. Dit mag via email, of als vermeld in een opmerking bij de bestelling.
  • Wat we regelmatig zien is dat mensen illustraties en icoontjes en dergelijke zelf toevoegen als afbeelding. Bijna altijd komen deze tekort qua scherpte en kwaliteit en worden ze daardoor niet scherp gedrukt. Het kan er op je beeldscherm misschien wel goed uitzien, maar dit wil niet zeggen dat het ook scherp gedrukt gaat worden.
Kleuren van tekst en illustraties wijzigen 2017-07-25T20:14:42+00:00

Van alle tekst kun je de kleur wijzigen. Klik op het tekstelement, of klik op het juiste element in de lijst van alle onderdelen, links.

In de pop-up die nu verschijnt klik je op het vakje linksboven (“kleur wijzigen”). Daar kun je kiezen uit een kleur naar keuze.

Vul een html kleurcode in als je een specifieke kleur wilt gebruiken, of kopieer de code juist om bij een ander element dezelfde kleur te gebruiken.

Van veel illustraties kun je ook de kleuren wijzigen. Vaak krijg je dan meerdere kleurvakjes te zien: zo heb je de mogelijkheid om alle gebruikte kleuren in de illustratie één voor één te veranderen.

Binnen de lijntjes werken. Hoe het zit met de stippellijnen? 2017-07-28T14:17:41+00:00

Bij elk ontwerp staan er stippellijnen dicht langs de randen van het kaartje. Deze staan er om aan te geven tot waar je tekst kan plaatsen. De ruimte voorbij de stippellijn is een soort extra buffer. Maar wil je een illustratie zo plaatsen dat deze als het ware vanaf de zijkant het kaartje binnenkomt, zorg er dan voor dat de illustratie voorbij de stippellijn tot minstens echt de rand van het kaartje staat en het liefst zelfs voorbij de rand, zodat het er wat overheen steekt.

Bij een dubbel kaartje staat er tevens een lijntje in het midden van de kaart, zodat je weet waar de vouwlijn zit.

Hoe kan ik alles goed uitlijnen en centreren? 2017-08-03T19:59:30+00:00

In de ontwerptool kun je een raster aanzetten: klik op het tweede icoontje van boven aan de rechterkant, een soort halve cirkel. Er wordt dan een raster geplaatst over het ontwerp; dit helpt om de ruimtes aan de zijkanten goed in te schatten. Het icoontje daar meteen onder zet een liniaal uit.

Om elementen zoals tekst heel precies te kunnen plaatsen, kun je het beste de pijltjestoetsen gebruiken. Dan kun je in hele kleine stapjes elementen verschuiven. Op deze manier kom je een heel eind.

Lukt het niet om de uitlijning helemaal naar wens te krijgen? Geen probleem! Zet het er als opmerking even bij als je de bestelling plaatst en wij kijken er nog even goed naar. Mocht je nog een digitaal voorbeeld ter goedkeuring wensen, dan kan dat ook. Vermeld dat dan ook even.

Kunnen jullie nog naar mijn ontwerp kijken? 2017-07-25T20:18:46+00:00

Geen probleem! Plaats een opmerking tijdens het bestelproces om dit even aan te geven en wij controleren je aangepaste ontwerp op uitlijning en spelfouten. We kunnen indien gewenst een digitaal voorbeeld ter goedkeuring maken. Je moet wel eerst echt een bestelling plaatsen, anders kunnen wij niet naar je ontwerp kijken.

Let op: het is altijd jullie eigen verantwoordelijkheid om woorden goed te spellen en andere fouten eruit te halen. We kunnen wel je ontwerp controleren maar dragen geen verantwoordelijkheid voor overgebleven fouten.

Hoe kan ik een eerder bestelde gepersonaliseerde proefdruk opnieuw inladen, wijzigen, en bestellen? 2017-07-30T11:27:48+00:00

Heb je op een eerder moment een proefdruk besteld van een kaartje die je in de ontwerptool zelf had aangepast? Dan kun je het ontwerp op een later moment inladen vanaf je account: ga naar je geplaatste bestellingen, klik “bekijk” op de betreffende bestelling en klik dan “Bekijk het aangepaste ontwerp.” Dit brengt je bij de productpagina van het kaartje. Klik daar op “Kaartje personaliseren” en het bestelde ontwerp wordt dan ingeladen.

Een opgeslagen ontwerp dat je niet hebt besteld kun je op de pagina van het betreffende kaartje weer laden. Eerst even inloggen.

Hoe werkt de ontwerp-tool? (De app om zelf een ontwerp aan te passen.) 2017-07-30T13:38:54+00:00

Met de ontwerp-tool kun je het kaartje zelf aanpassen. Voer de juiste tekst in, voeg eventueel een foto toe en speel met het lettertype en de kleur van de tekst. Er zijn allerlei opties en mogelijkheden. Vaak kun je ook elementen en illustraties toevoegen die specifiek zijn voor een bepaald geboortekaartje: je kunt deze elementen vinden als je op het onderste icoontje klikt, in het menu helemaal links. Op deze manier kun je het ontwerp persoonlijker maken door bepaalde illustraties weg te halen en er weer andere voor in de plaats bij te voegen. Tevens kun je een foto toevoegen.

Gebruik de pijltjestoetsen om elementen een klein beetje te verschuiven. Je kunt inzoomen door op het vergrootglas te klikken, rechtsbovenin, en daar het zwarte blokje naar rechts te slepen.

Vergeet niet om naast de achterkant-voorkant ook de binnenzijde van het kaartje te wijzigen (bij dubbele kaartjes). Je kunt de verschillende zijden links-onder selecteren. Bij enkele kaartjes krijg je eerst de voorkant te zien, waarna je kan schakelen naar de achterkant.

Je kunt je ontwerp opslaan door op het juiste icoontje te klikken (). Op deze manier kun je er later weer mee aan de slag. Tevens is het handig eerst op te slaan en daarna te bestellen.

Ontwerp naar wens aangepast? Kies de juiste opties (proefdruk of echte bestelling, papier, envelop). Vul het gewenste aantal in en klik op in winkelmand. Dit brengt je naar de volgende stap in het bestelproces waar je kan afrekenen.

Zodra de bestelling is geplaatst, ontvangen wij het door jou aangepaste ontwerp en kunnen we het kaartje laten drukken.

Hoe kan ik een eerder bestelde gepersonaliseerde proefdruk opnieuw inladen, wijzigen, en bestellen? 2017-07-30T11:27:48+00:00

Heb je op een eerder moment een proefdruk besteld van een kaartje die je in de ontwerptool zelf had aangepast? Dan kun je het ontwerp op een later moment inladen vanaf je account: ga naar je geplaatste bestellingen, klik “bekijk” op de betreffende bestelling en klik dan “Bekijk het aangepaste ontwerp.” Dit brengt je bij de productpagina van het kaartje. Klik daar op “Kaartje personaliseren” en het bestelde ontwerp wordt dan ingeladen.

Een opgeslagen ontwerp dat je niet hebt besteld kun je op de pagina van het betreffende kaartje weer laden. Eerst even inloggen.

Kan ik een ontwerp zelf aanpassen? 2016-09-08T14:05:53+00:00

Voor een aantal geboortekaartjes is het reeds mogelijk om het kaartje zelf aan te passen. We zijn er hard mee bezig om dit voor meer en meer kaartjes mogelijk te maken. We merken namelijk dat steeds meer mensen het fijn vinden om zelf onze ontwerpen aan te passen, zonder te hoeven wachten op correctierondes. Voor ons is het ook makkelijker, omdat we nu meteen een bestelling kunnen gaan drukken en opsturen, zonder eerst voorbeelden te hoeven maken en via email contact te zoeken. We proberen per geboortekaartje ook wat ontwerp-specifieke elementen als opties bij te leveren, zodat je ook op dat vlak het ontwerp meer persoonlijk kunt maken.

Je kunt zelf de teksten, kleuren en lettertypes aanpassen en de plaatsing van de teksten. Je kunt ook vaak (illustratie-)elementen toevoegen die bij de stijl van het kaartje passen. Nadat je het ontwerp naar wens hebt aangepast, kun je het opslaan () en op een later moment weer laden. Is het ontwerp naar wens, dan kun je klikken op “Mijn ontwerp is klaar: terug naar productpagina”, waarna je het in je winkelmand kunt plaatsen en de bestelling kunt afronden. Als de bestelling is geplaatst en betaald, dan gaan wij meteen over tot het drukken en verzenden van de kaartjes. Heb je de bestelling geplaatst en betaald voor 12:30 op een werkdag, dan worden de kaartjes dezelfde dag gedrukt en verzonden (levertijden zijn altijd schattingen en geen garanties).

Hoe werkt het bestellen, stap voor stap? 2017-01-25T09:37:42+00:00

Lees meer over het bestelproces op deze pagina.

Heb je op een eerder moment een proefdruk besteld van een kaartje die je in de ontwerptool zelf had aangepast? Dan kun je het ontwerp op een later moment inladen vanaf je account: ga naar je geplaatste bestellingen, klik “bekijk” op de betreffende bestelling en klik dan op “Bekijk het aangepaste artikel.” Dit brengt je bij de productpagina van het kaartje. Klik daar op “Kaartje personaliseren” en het bestelde ontwerp wordt dan ingeladen. 

Wat is jullie werkwijze? 2016-09-08T14:08:58+00:00

Lees op deze pagina meer over onze algemene werkwijze en de mogelijkheden bij Kleintje Designs.

Zijn er wijzigingen mogelijk in de ontwerpen van de kaarten? Denk aan kleur, bepaalde illustraties, et cetera. 2016-09-08T14:09:06+00:00

Dat is zeker mogelijk. Alle kaarten zijn door Kleintje Designs ontworpen en zijn daardoor door ons te customizen. Bij de meeste kaarten zijn aanpassingen wat betreft kleur, en dergelijke, heel goed mogelijk. Bij bepaalde wijzigingen brengen wij kosten in rekening, maar kleine wijzigingen zijn bij de prijs van de kaarten inbegrepen.

Overigens wordt het voor steeds meer kaartjes mogelijk om het ontwerp helemaal zelf aan te passen in de ontwerptool. Je kunt dan ook vaak (illustratie-)elementen toevoegen die bij de stijl van het kaartje passen. Tevens kun je kleuren en lettertypes aanpassen en de plaatsing van de teksten.

Kan ik een ander lettertype kiezen dan die op de kaart gebruikt is? 2016-09-08T14:09:13+00:00

Ja, meestal kan dit zonder problemen. Je kunt dit aangeven tijdens het bestelproces, of per email op een later moment. Wij passen het lettertype op het voorbeeld voor je aan.

Voor de geboortekaartjes die je zelf kan aanpassen op de site kun je natuurlijk zelf andere lettertypes selecteren.

Waar kan ik aangeven wat er op de kaart(en) moet komen te staan? 2016-09-08T14:09:20+00:00

Dit kan in stap 3 van het bestelproces, maar ook gewoon via email (info@kleintjedesigns.nl).

Sommige geboortekaartjes kun je al zelf aanpassen op de site, dus dan kan je zelf de opmaak verzorgen.

Hoeveel correctierondes zijn bij elke bestelling inbegrepen? 2016-10-17T09:49:15+00:00

Voor elk afzonderlijk artikel binnen een bestelling zijn 3 correctierondes inbegrepen. Om een eindeloze reeks aan correctierondes tegen te gaan, stellen we dat er in principe dus 3 correctierondes gratis zijn. Denk daarom goed na over uw wensen voordat u ons uw voorgestelde wijzigingen doorgeeft. Dit scheelt ons allen tijd. (P.S. We doen meestal niet zo moeilijk als er meer correctierondes nodig zijn…)

Bij kaartjes die zelf kan personaliseren zijn correctierondes niet aan de orde: je kunt zo’n kaartje zolang en vaak aanpassen als je zelf wilt. Als je het aangepaste ontwerp opslaat, dan kun je het op een later moment weer laden en er verder aan werken. Het ontwerp wordt opgeslagen in een cookie in je browser en niet online, houdt daar rekening mee.

Maken jullie ook custom designs? 2016-09-08T14:09:35+00:00

Ja, wij ontwerpen graag custom designs! Afhankelijk van de complexiteit van het voorgestelde ontwerp brengen wij kosten in rekening (vanaf €75). Vraag gerust een offerte aan en deel je wensen met ons.

Verkopen jullie ook trouwkaarten? 2017-03-11T09:41:40+00:00

Jazeker, wij verkopen onze zelf-ontworpen trouwkaarten op www.weddingdesigns.nl. Naast trouwkaarten kun je ook volledige trouwstijlen bestellen, waarbij er allerlei bijpassende artikelen beschikbaar zijn in dezelfde stijl. Denk aan save-the-date kaarten, sluitzegels, posters, adreslabels, bedankkaarten, menukaarten, naamkaarten, stempels, postzegels, liturgie/misboekjes, en zelfs bijpassende bierviltjes!

In 2017 is er een nieuwe webshop bijgekomen: Trouwkaartje.com. Je kunt nu alle trouwkaarten zelf aanpassen. Daarnaast staan er minder ontwerpen op, met als doel om er voor te zorgen dat elk kaartje speciaal, exclusief en origineel is. Veel kaartjes geven daarnaast de mogelijkheid om in de ontwerptool clipart toe te voegen, die exclusief past bij het betreffende ontwerp.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hoe worden de geboortekaartjes gedrukt? 2016-09-08T14:10:52+00:00

Al onze kaarten worden professioneel gedrukt door een drukkerij waar wij mee samen werken. De drukkwaliteit is zeer scherp en de kleuren worden bijzonder kleurecht gedrukt. Vraag gerust een gratis proefkaart aan om een kaart met uw eigen vingers te bevoelen en met uw ogen te bekijken.

Onze kaarten worden standaard op digitale drukpersen gedrukt. We gebruiken echter ook andere drukmethodes, zoals letterpress en foliedruk. Dit zijn handmatige methodes die zeer exclusieve resultaten geven. Wij zijn echter ook bijzonder trots op ons digitale drukwerk, waarbij we een aantal mooie papiersoorten kunnen aanbieden.

Bieden jullie ook drukmethodes zoals letterpress en foliedruk? 2016-09-08T14:25:20+00:00

Jazeker! Sinds kort kunnen we ook kaartjes met letterpress en foliedruk leveren. Hier zijn erg enthousiast over, omdat deze drukmethodes exclusieve en prachtige resultaten geven. Een heel aantal van onze geboortekaartjes zijn reeds geschikt voor letterpress, of ze dienen iets vereenvoudigd te worden om het geschikt te maken. We kunnen natuurlijk ook speciaal voor jullie een ontwerp maken.

De kosten voor deze drukmethodes zijn anders dan de prijzen die standaard bij de kaartjes vermeld staan; standaard worden onze kaartjes met (uitstekende) digitale drukpersen vervaardigd. Het is daarom noodzakelijk om per email of per telefoon jullie wensen te bespreken.

Een aantal mogelijkheden zijn bij foliedruk het gebruik van goud- of zilverfolie, dat in het papier gedrukt wordt. Bij letterpress kunnen we één tot drie kleuren gebruiken bij het ontwerp, of een deel digitaal drukken en als aanvulling, met letterpress, iets in het kaartje drukken of er juist uit laten komen. Dit kan een detail zijn van het ontwerp, zoals een figuur of bijvoorbeeld een naam. Tevens kunnen we de kaartjes op de zijde laten kleuren, zodat de zijkant van het papier ook een kleurtje heeft. Dit geeft een uitzonderlijk resultaat. Er zijn nog veel meer mogelijkheden en we hopen dat op een andere plek op de site binnenkort uit de doeken te doen.

Wat voor soort papier wordt er gebruikt? 2017-10-24T18:26:13+00:00

Alle producten worden standaard op hoge kwaliteits, 340 grams houtvrij natuurkarton gedrukt. Voor elke kaart kun je ook kiezen voor een van onze luxe papiersoorten. Lees daar hier meer over. Al onze papiersoorten zijn FSC-gecertificeeerd. Lees hier meer over FSC certificatie, en waarom het belangrijk is.

Voor geboortekaartjes die met letterpress en/of foliedruk vervaardigd worden, gebruiken we weer andere, meestal zwaardere, papiersoorten.

Zien de gedrukte kaarten er altijd zo uit als op ons beeldscherm? 2016-09-08T14:11:07+00:00

Dat hangt van een aantal zaken af. Jullie beeldscherm kan bijvoorbeeld niet heel goed gekalibreerd zijn, waardoor de kleuren afwijken. Vraag daarom een proefkaart aan zodat jullie die proefkaart kunnen vergelijken met diezelfde kaart zoals die op jullie beeldscherm te zien is. Maar ook bij het drukken is het mogelijk dat er afwijkingen optreden in kleuren, zelfs als het om dezelfde kaart gaat. Dit komt een enkele keer voor en is helaas niet geheel uit te sluiten. Uitzonderingen daargelaten zien gedrukte kaarten er hetzelfde uit als op een (gekalibreerd) beeldscherm en komen de kleuren zeer goed overeen.

Al het drukwerk van Kleintje Designs is milieuvriendelijk 2017-10-24T18:29:54+00:00

Het milieu is erg belangrijk voor ons; vandaar dat Kleintje Designs samenwerkt met een drukker die enkel FSC-gecertificeerde papiersoorten gebruikt en bovendien ook FSC gecertificeerd is voor al hun drukwerk. Het FSC-certificaat staat voor een belangrijke en objectieve standaard in drukwerk. Alle standaard geboortekaarten van Kleintje Designs worden bijvoorbeeld gedrukt op houtvrij natuurkarton met daaraan gekoppeld een FSC-certificaat. Lees hier meer over FSC en waarom verantwoord bosbeheer zo ontzettend belangrijk is in deze tijd.

Wat vinden anderen van jullie geboortekaartjes? 2016-09-08T14:11:19+00:00
Kan ik een proefkaart (modelkaartje) aanvragen? 2016-09-08T14:11:26+00:00

Van veel van onze geboortekaartjes hebben we proefkaartjes op voorraad die we meteen, en gratis, kunnen toesturen. Je kunt er ook papierstaaltjes bij krijgen, als je dit aangeeft bij het aanvraagformulier. Dat vind je hier.

Is een gepersonaliseerde proefdruk mogelijk? 2016-10-17T09:49:15+00:00

Jazeker! Van elk geboortekaartje is een gepersonaliseerde proefdruk te bestellen op de productpagina van het betreffende product. De kosten bedragen altijd €5 en de proefdruk wordt gedrukt met jullie tekst en gegevens en op een papiersoort naar keuze.

Hoe kan ik betalen? 2016-09-08T14:12:33+00:00

We bieden een aantal manieren van betalen aan. (1) iDeal. Dit is de gemakkelijkste en snelste betaaloplossing. Bovendien is het zeer veilig. (2) Bankoverschrijving. Kiest u voor een betaling per bankoverschrijving, dan is het mogelijk om het gehele bedrag vooraf te betalen of slechts 50% van het totaalbedrag. Het resterende bedrag moet dan binnen 14 dagen na aflevering voldaan worden. Bij bankoverschrijvingen moet rekening gehouden worden met een vertraging van enige dagen. (3) MisterCash. Dit is een betaalmogelijkheid die zeer veel gebruikt wordt in België. Belgische klanten kunnen via Mister Cash/Bancontact eenvoudig en veilig online betalingen verrichten met hun bankpas. (4) DIRECTebanking. Op het moment is dit verreweg de snelst groeiende betaalmogelijkheid in Europa. Het werkt hetzelfde als iDeal maar is ook te gebruiken door klanten met een niet-Nederlandse bankrekening. Ook voor klanten met een Nederlandse bankrekening is dit echter een snelle en uiterst veilige betaalmogelijkheid. Lees hier meer over onze betaalmogelijkheden.

Zijn jullie betalingsmogelijkheden veilig? 2016-09-08T14:12:41+00:00

Alle betaalmogelijkheden die wij aanbieden zijn uiterst veilig. iDeal is een zeer veel gebruikte betaaloplossing, waarbij het daadwerkelijke betalen plaatsvindt in het beveiligde webgedeelte van uw eigen bank. Dit is ook het geval bij Mister Cash/Bancontact en DIRECTebanking. Bij een bankoverschrijving is het duidelijk dat het betalen gebeurt binnen de veiligheid van uw eigen internetbankieren-oplossing.

Brengen jullie ook drukkosten in rekening? 2016-09-08T14:12:46+00:00

Nee. Andere online aanbieders en lokale drukkerijen brengen vaak drukkosten in rekening bovenop de kaartprijs. Dit is bij ons niet het geval. Het totaalbedrag van je bestelling bestaat uit de totaalprijs van al je bestelde kaarten en eventuele verzendkosten. Alle bedragen zijn bovendien inclusief BTW.

Wat is de levertijd van de kaarten? 2016-09-08T14:12:51+00:00

Heb je het geboortekaartje zelf aangepast in de ontwerptool en de bestelling op een werkdag voor 12:30 geplaatst, dan worden de kaartjes doorgaans dezelfde dag gedrukt en verzonden.

Heb je de tekst doorgegeven en hebben wij voorbeelden voor je gemaakt? De levertijd van een geboortekaartje na akkoord op de voorbeelden is 1 tot 2 dagen. Als op een werkdag het akkoord op de voorbeelden voor 12:30 binnenkomt, dan wordt het op dezelfde werkdag gedrukt en verzonden met DHL. We maken doorgaans binnen een werkdag de eerste voorbeelden ter goedkeuring.

De levertijd van vintage of gekleurde enveloppen, postzegels, stempels en ronde sluitzegels kan langer zijn; houd rekening met 2 tot 4 dagen.

Brengen jullie verzendkosten in rekening? 2016-09-08T14:12:57+00:00

De standaard verzendkosten bedragen €7,50.

Versturen jullie ook naar het buitenland? 2016-09-08T14:13:03+00:00

Jazeker, wij sturen ook bestellingen naar het buitenland. De verzendkosten naar België zijn hetzelfde als voor binnen Nederland. Voor andere landen gelden andere verzendkosten. Informeer vrijblijvend naar de mogelijkheden en kosten.

Kunnen wij de enveloppen eerder ontvangen? 2016-09-08T14:13:08+00:00

Ja, dat kan. Wij brengen hier €8,– aan verzend- en handelingskosten voor in rekening. Let op: witte enveloppen hebben we op voorraad en kunnen direct verstuurd worden, maar speciale (zoals gekleurde of vintage) enveloppen hebben soms een wat langere levertijd.

Vragen of opmerkingen na ontvangst van de bestelling? 2016-09-08T14:13:17+00:00

Mocht er bij aankomst en inspectie van het pakket iets verkeerd zijn gegaan of iets van de bestelling missen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op! Wij proberen alles zo snel mogelijk op te lossen, maar we kunnen dat alleen doen als je het ons laat weten.

Kunnen wij een voor ons specifiek ontworpen geboortekaart ook annuleren? 2016-09-08T14:13:51+00:00

Bij annulering van een custom ontworpen geboortekaartje en/of bijpassende artikelen brengen wij het afgesproken bedrag van de ontwerpkosten in rekening, tenzij anders is overeengekomen. Maar laat het ook duidelijk zijn dat ons ontwerpteam hun uiterste best doet om tot een ontwerp te komen dat aan jullie specificaties voldoet en dat jullie tot volle tevredenheid zal stemmen.

Hoe zit het met het herroepingsrecht en de mogelijkheid tot retourneren? 2016-10-17T09:49:15+00:00

Omdat eigenlijk alle producten die wij leveren tot stand worden gebracht overeenkomstig de specificaties van u, de klant, wordt het herroepingsrecht uitgesloten. Er geldt wel een annuleringstermijn van 14 dagen; elke bestelling mag kosteloos geannuleerd worden binnen 14 dagen. De enige (mogelijke) uitzonderingen hierop zijn: (1) Als u na het eerste digitale, gepersonaliseerde voorbeeld aangeeft wijzigingen te willen doorvoeren en in een latere email pas aangeeft te willen annuleren, en (2) Als u reeds uw definitieve goedkeuring heeft verleend over het door Kleintje Designs ontworpen gepersonaliseerde voorbeeld. Als deze twee uitzondering van toepassing zijn, kan Kleintje Designs kosten in rekening brengen. Indien Kleintje Designs naar aanleiding van uw definitieve goedkeuring van de Final Proof reeds tot drukken is overgegaan, is annulering niet meer mogelijk.

Heeft u het ontwerp zelf gepersonaliseerd en daarna besteld, dan gaat de status direct naar “in druk.” Annulering van de bestelling is dan vaak meteen al niet meer mogelijk, omdat het drukproces al van start is. Houdt hier rekening mee!

Wat moet ik doen als ik een klacht heb? 2016-09-08T14:14:02+00:00

Kleintje Designs is aangesloten bij het keurmerk “Webshop Keurmerk.” Voor jou betekent dit onder meer dat je contact op kunt nemen met de Stichting Webshop Keurmerk bij klachten en dat Kleintje Designs zich vervolgens zal verantwoorden bij deze stichting. Op deze manier heeft u altijd een onafhankelijke partij waartoe je je kunt keren. Kleintje Designs wil zich op deze manier verantwoordelijk opstellen en jij als (toekomstige) klant kunt daarom met een gerust hart bij ons bestellen. Als u daadwerkelijk een klacht heeft, neem dan eerst contact op met ons (info@kleintjedesigns.nl). Mocht je er niet met ons uitkomen, dan kun je vervolgens naar Webshop Keurmerk stappen.

Kleintje Designs